رسانه های و بیلبوردهای تبلیغاتی
رسانه های و بیلبوردهای تبلیغاتی


هزینه های تبلیغات از طریق آگهی های بیلبوردی بسیار بالاست و چه بهتر که از طراحان حرفه ای و خلاق مجرب در طراحی بیلبورد استفاده شود. هنگام استفاده از این روش، معمولاً هزینه و کلیکهای شما بالاست، اما بازدهی تبلیغات کمتر است.

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم تبریز اما این مزایده بر چه اساس خواهد بود؟ آخرین نکته که در بحث هزینه کلیک باید به آن توجه داشته باشید، سیستم مزایده گوگل است. در خصوص جلسه امروز باید بگویم من چندین سال است که در فوتبال حضور دارم و شاهد جلسه بسیار خوبی بین باشگاهها و فدراسیون بودیم. اگر تابلویی را در فصل زمستان انتخاب میکنید و قرارداد ۳ ماهه یا ۶ ماهه و یا یکساله می بندید  تبلیغات، به درختان عاری از برگ نزدیک بیلبورد نیز دقت کنید که در فصل بهار چندین برابر فضایی که الان پوشش داده اند را می پوشانند و تابلوی شما به هدر می رود . به این پایه پوشش داده شده فولاد گالوانیزه یا تخته سه لا. می توانید به سمت اجرای سه بعدی طرح ها بروید، از ماکت ها روی بیلبورد تبلیغاتی خود استفاده کنید، افراد در تعامل با آن باشند و حتی بیلبورد خود را متحرک کنید. به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته از ورود پرقدرت مصطفی آجورلو به ماجرای تبلیغات محیطی میگذرد و هنوز سرنوشت این ماجرا مشخص نیست 

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر استادیوم یادگار امام

 

طبق این سیستم، شما هیچوقت قرار نیست قیمتی که خودتان برای گوگل تعیین کردید را پرداخت کنید. اولین فاکتور قیمتی است که حاضرید بابت هر کلیک بپردازید. در چنین شرایطی، حتی اگر شما حاضر باشید مبلغ بسیار زیادی هم بابت هر کلیک بپردازید، تبلیغات باز هم گوگل به سختی شما را در جایگاههای اول صفحه نمایش خواهد داد. این یعنی هزینههای شما نصف یا حتی کمتر میشود و در عوض بازدهی تبلیغتان به طرز قابل توجهی زیاد خواهد شد. 

مجری تبلیغات محیطی در مسیر استادیوم یادگار امام

 

اینکار شاید هزینه زمانی بیشتری برای ما داشته باشد، اما در عوض مطمئن هستیم که شارژ تبلیغات گوگل شما به بهترین نحو مصرف میشود. هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل ادوردز چقدر خواهد بود؟ از شرکتهای ایرانی نیز نیک کالا را میتوان نام برد که آگهیهای آن جزو اولینها بود. زيرا بخش عمده نيازهايي كه بيلبورد مي بايستي به آنها پاسخ گويد نيازهاي ناشي از اشاعه مصرف كنندگي اقتصادي و فرهنگي بود. در این مواقع است که ما روش تطبیق عبارتی را به آنها پیشنهاد میدهیم. سپس قیمتهای پیشنهادی گوگل را با شما در میان میگذاریم و به مرور آنها را افزایش میدهیم. 

شرکت های تبلیغاتی در مسیر استادیوم تبریز

 

ما در خدمات تبلیغ گوگل خود، برای شروع همیشه قیمت را روی کمترین مقدار ممکن میگذاریم و صبر میکنیم تا امتیازهای شما مشخص شود. چرا که با این روش میتوانند تا جای ممکن از هدر رفتن هزینههای خود جلوگیری کنند، بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشند و بتوانند تبلیغ خود را به خوبی کنترل کنند. در این روش شما بیشترین کنترل را بر روی هزینه و تبلیغ خود خواهید داشت و در نتیجه، بازدهی شما نیز عالی است.تبلیغات چرا که کنترل تبلیغات را سختتر میکنند و پول شما سریعتر خرج میشود. مشتریان نادرست: هنگامی که یک فرد نظر خود را بیان می کند یا درباره تجارب خود در رابطه با هر محصول / خدمات صحبت می کند، نباید اطلاعات جعلی را ارائه دهد. دراینبین تولیدکنندگان احساس نیاز شدیدی به داشتن یک مارکِ تجاری پیدا کردند تا محصولات خود را از سایر محصولات متمایز کنند و با آن نام شناخته شوند. یکی از اهداف هر آژانس تبلیغاتی رساندن و انتقال نام برند به قشر عمدهای از مردم است. این سیستم به نام قیمت دوم شناخته میشود.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%d9%85-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85/

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : ند
تاریخ : شنبه 22 آبان 1400
زمان : 10:31


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.